Problemų sprendimo diena „Aš daug galiu“ pradinukams nuotoliniu būdu

Nuotolinio ugdymo metu mokiniams kasdien tenka įveikti savarankiško mokymosi iššūkius, matuoti savo jėgas, galimybes, dėliotis dienotvarkę. Taigi, labai svarbus tampa savęs pažinimas ir pasitikėjimas savimi, kaip vidinės motyvacijos veikti šaltinis.

Sausio 25 d. 1-4 kl. mokinukams nuotoliniu būdu vyko iššūkių kupina diena „Aš galiu!”, kurią mokiniams suorganizavo pagalbos mokiniui specialistų grupė „EIRI+“.

Netradicinių, nuotoliniu būdu organizuotų veiklų metu 1-4 kl. mokiniai bandė įveikti iššūkius svarbiausiose srityse: savęs pažinimas, dėmesio sutelkimas, emocijų pažinimas ir suvokimas, fizinių savybių suvokimas. Veiklos buvo suformuotos taip, kad mokinys patirtų ne tik iššūkį, bet ir sėkmės jausmą.

Mokyklos psichologė I. Pociuvienė vedė savęs pažinimo ir susikaupimo iššūkius: „Pirmokai labai šauniai atliko užduotis, stengėsi, susikaupę ir labai Ačiū Mamytėms, kurios, mačiau, padėjo kai kuriems vaikams.“

Soc. pedagogė pakvietė vaikus dalyvauti „Emocijų eksperto“ iššūkyje, kur reikėjo ir atpažinti, ir įvardinti, ir pavaizduoti įvairias emocijas.

Mokytojo padėjėja I. Mackevičienė ir bibliotekininkė I. Galeckienė organizavo iššūkį „Aš galiu pabandyti, išmokti, vaizduoti!“. Šis iššūkis pradinukams taip pat buvo ne iš lengvųjų. Juk reikėjo vienu metu klausytis instrukcijų, stebėti vaizdą ekrane ir patiems piešti.

VSB specialistė pakvietė vaikus pasimatuoti savo fizines galias iššūkyje „Ką gali mano kūnas?“.

Labiausiai džiugino tai, kad visų veiklų metu nei iš vieno mokinio neišgirdome, kad jiems neįdomu, nedarys arba kažko nemoka, sunku ir nespėja, o visi dirbo susikaupę, su geromis emocijomis.

Geros emocijos ir sėkmės jausmas yra svarbios dedamosios savo pasitikėjimo auginimui, žinojimo “aš galiu tai įveikti” formavimuisi. Pasitikintis savimi vaikas geba pagarbiai žiūrėti ir į kitus, kurti draugiškus santykius, būti pilnavertis visuomenės narys.

Įveikdami 4 iššūkius – savęs pažinimo, emocijų eksperto, emocijų atvaizdavimo ir fizinių pratimų – mokiniai įsivertino savo galimybes, augino pasitikėjimą savimi ir sunkumų įveikimo įgūdžius

Bookmark the permalink.